Warning: Illegal string offset 'html' in /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php on line 917
Avertisment martor bord - BenzForum.ro - Club Forum Mercedes-Benz Romania

Jump to content

Avertisment martor bord


10 răspunsuri la acest topic

#1
dan27692000

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • LocationBucuresti
  • Masina:Mercedes Sprinter 313 CDI
Am deschis acest topic cu riscul de a ma trage de urechi un admin deoarece sunt nou pe aici, problema mea este ca am un Sprinter si in alta parte nu as putea sa postez, aici pe categoria asta ma incadrez dar nu prea sunt topicuri deschise, asa incat am hotarat sa deschid eu unul ca sa avem subiect de discutie. Zilele trecute s-a aprins la bordul autoutilitarei Mercedes Sprinter un bec rosu, un martor care sesizeaza defectiuni la ABS, am verificat cablurile de ABS, dar nu pare sa fie vreo problema la ele, ma gandesc sa verific si senzorii de ABS dar intrebarea este cum ajungem la ei ?

#2
calinush

    Fan Mercedes

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 198 posts
  • LocationBaia Mare, Maramures
  • Masina:Mercedes w115 (bot de cal) 220D din '76
Cel mai simplu ar fi sa pui testerul pe ea si atunci iti spune exact pe ce roata este defect senzorul sau senzorii daca sunt mai multi defecti. In fata e mai usor de ajuns la senzorii de ABS, in spate e putin mai greu. Spune-ne te rog ce Sprinter este 906, 905..., iti dai seama dupa primele trei cifre din VIN-ul masinii, dupa WDB, sau WDF.
Mercedes Benz* Big Power* Big Engine* Big Machine

#3
dan27692000

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • LocationBucuresti
  • Masina:Mercedes Sprinter 313 CDI
Cred ca am sa merg la un tester, dar nu stiu de ce o sa fie totul ok, caci de fiecare data cand am fost la vreun tip cu tester, chiar daca masina avea probleme, pe tester iesea totul ok, nu as mai vrea sa mai dau banii degeaba si de data asta si din cauza asta m-am decis sa desfac eu singur rotile din fata, eventual discul si sa ma uit la fiecare in parte. Voi incepe cu partea din fata caci imi este mai usor dupa cate m-ati sfatuit. M-am uitat pe certificat de inmatriculare si dupa WDB imi da cifrele 90366331R..... deci WDB90366331R.....

#4
calinush

    Fan Mercedes

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 198 posts
  • LocationBaia Mare, Maramures
  • Masina:Mercedes w115 (bot de cal) 220D din '76
Eu ma refeream sa puneti un tester de la o reprezentanta Mercedes, Star-ul cum se mai numeste si apare sigur pe ala.
La 903 nu-i asa de greu de desfacut, mai ales pe fata dupa ce dati jos rotile se vede senzorul acolo in fuzeta, sa verificati si starea rotii polare( este o rotita cu multe gaurele care este citita de senzorul de ABS) sa nu fie murdara sau deteriorata. De obicei ii cablajul intrerupt undeva sau ceva senzor defect. Spor la treaba!
Mercedes Benz* Big Power* Big Engine* Big Machine

#5
dan27692000

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • LocationBucuresti
  • Masina:Mercedes Sprinter 313 CDI
Multumesc pentru informatii si ajutor, dupa ce am sa desfac si sper sa am noroc sa fie pe partea din fata ca sa nu ma chinui prea mult, am sa revin cu detalii. Se pare ca nu este aglomeratie prea mare pe partea cu autoutilitare, pe acest forum.

#6
dan27692000

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • LocationBucuresti
  • Masina:Mercedes Sprinter 313 CDI
Am promis ca revin cu detalii, am schimbat senzorul defect de la ABS, era pe partea stanga, cineva priceput de la un service din Pitesti a schimbat senzorul fara a intampina greutati, pentru asta a trebuit sa dea discul de frana jos. Problema este ca dupa ce am plecat senzorul inca mai era aprins iar dupa 20 de kilometri s-a stins. Astazi am facut o cursa pina la Galati si intampin aceiasi problema cu martorul de ABS, numai ca nu sta aprins tot timpul, cateodata se stinge, de exemplu la intoarcere nu s-a mai aprins deloc (cca. 250 de kilometri).

#7
atransporta

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 11 posts
  • Masina:Mercedes Sprinter 315 CDI
Salut Dan, am citit despre problemele tale in legatura cu martorul ABS, am si eu o problema asemanatoare si anume : am 3 martori care stau aprinsi la bord, acum nu sunt pregatit cu poze dar cu prima ocazie am sa le postez, cineva mi-a zis ca toti martori care stau aprinsi la mine la bord se trag de la o defectiune la sistemul ABS, recent am facut o verificare la un service dar nu au gasit nimic suspect, au zis sa o bag pe calculator.

#8
dj_rzn

    Administrator

  • Administrators
  • 1,222 posts
  • LocationIasi
  • Masina:Mercedes C220 CDI W203, BMW 525D E60
O diagnoza cu STAR iti va zice cu siguranta care este problema.
BenzForum.ro - Comunitatea pasionatilor de Mercedes-Benz din Romania

Regulament Forum | Ultimele stiri

#9
paunionutz

    Moderator

  • Moderators
  • 403 posts
  • LocationBucuresti
  • Masina:-Mercedes w201, 2.0 benzina + GPL

atransporta said:

Salut Dan, am citit despre problemele tale in legatura cu martorul ABS, am si eu o problema asemanatoare si anume : am 3 martori care stau aprinsi la bord, acum nu sunt pregatit cu poze dar cu prima ocazie am sa le postez, cineva mi-a zis ca toti martori care stau aprinsi la mine la bord se trag de la o defectiune la sistemul ABS, recent am facut o verificare la un service dar nu au gasit nimic suspect, au zis sa o bag pe calculator.

De fapt, martorii care stau aprinsi sunt doi (ABS si ESP) si un al treilea probabil este senzorul de la placute de frana

#10
COSTICA BOBOC

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Masina:-sprinter 311 cdi
Salut, ma numesc Costica,am un sprinter 311 cdi van cu o cutie de viteze sprintshift (automated manual transmission) la care au inceput unele probleme pe care asi dori sa le discutam si anume:in modul AUTOSHIFT la plecarea de loc trece in toate vitezele in functi de viteza de deplasare dupa care sare in modul MANUAL si nu mai vrea sa ia nici o comanda de urcare a treptei de viteza, la reducerea vitezei trece singura in treapta corespunzatoare vitezei, in modul AUTOSHIFT (daca nu apuca sa sara in modul MANUAL) trece greu in treapta corespunzatoare reducerii vitezei. In modul MANUAL nu mai trece din treapta 3 in treptele 4,5,6 de viteza. De cele mai multe ori in modul AUTOSHIFT sare in treapta 4 de viteza dupa care nu mai pot sa fac nimic decat sa reduc viteza. Daca ma poate ajuta cineva cu informatii v-as fi foarte recunoscator

#11
dan27692000

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • LocationBucuresti
  • Masina:Mercedes Sprinter 313 CDI
Sistemul de schimbare al vitezelor la varianta sprintshift este ca la una manuala, dar schimbarea o face un piston care rasuceste si impinge o tija. Pentru ambreiaj are inca unul. Ma gandesc ca problemele care le intampini tu se datoreaza acestor pistoane care nu isi mai fac treaba cum ar trebui. Cunosc o echipa de meseriasi in Pitesti care ar putea sa te ajute in problema ta, daca te intereseaza poti sa imi dai un mesaj privat (PM). Si in completare cred ca trebuia sa deschizi un subiect nou pe tema asta caci dam dintr-una intr-alta.





1 utilizatori citesc acest topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users