Warning: Illegal string offset 'html' in /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php on line 917

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php:917) in /home/benzforu/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 110

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php:917) in /home/benzforu/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 127

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php:917) in /home/benzforu/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 136

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php:917) in /home/benzforu/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 137

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php:917) in /home/benzforu/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 141
Probleme turbina? - BenzForum.ro - Club Forum Mercedes-Benz Romania

Jump to content

Probleme turbina?


17 răspunsuri la acest topic

#1
dj_rzn

    Administrator

  • Administrators
  • 1,222 posts
  • LocationIasi
  • Masina:Mercedes C220 CDI W203, BMW 525D E60
Dupa o zi de forja, cand ajung acasa aud un fasait foarte puternic cand trec de 2000 de ture, adica atunci cand intra turbina. Masina a sesizat ca are o problema si mi-o limiteaza la 2000 de ture (fiind automata, schimba pana in 2000, si evident nu trage).
De asemenea scoate fum negru excesiv de cand cu aceasta problema.
Tind sa cred ca este un furtun spart sau desprins. Ce cauze ar mai putea fi? Banuiesc ca turbina daca ar fi picat nu s-ar fi comportat asa.
BenzForum.ro - Comunitatea pasionatilor de Mercedes-Benz din Romania

Regulament Forum | Ultimele stiri

#2
Exelero

    Senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 373 posts
Poate fi un furtun fisurat sau desprins, si sa traga aer fals, daca nu gasesti ceva de genul acesta cel mai sigur/bine este sa o pui pe tester pt o diagnoza amanuntita.

#3
optimus

    Membru Junior

  • Members
  • PipPip
  • 64 posts
  • Locationbraila RO .... bilbao E
Eu am patit la alfa romeo 156 1.9 jtd toata lumea vroia sa imi schimbe turbo zicand cai dus, si am dat jos
turbo eu sa vad cei acolo si am gasit garnitura arsa si un furtun care era doar de forma prins.
Am schimbat garnitura si furtunul si ,si-a revenit miraculos.
BMW E30 325 12 V COUPE 12/1985 ***FORD focus ambiente 1,6i familiar 06/2001

TRECUT
Dacia 1310-1985ex *** DACIA 1310Li (Dedicatie)-2002ex *** CIELO-1999ex *** BMW E36 318-1992ex *** FORD Mondeo 1,8 TD-1994ex ***

#4
paul1983

    Moderator

  • Moderators
  • 1,512 posts
  • LocationSibiu
  • Masina:-Mercedes Benz E 220 CDI
Furtunul gros de la intercooler e fisurat,de acolo si fumul.Cauza fiind chiar forja,am mai auzit ca de la o talpa brusca data masinii,furtunele avand cativa ani au cedat.

Posted Image


#5
dj_rzn

    Administrator

  • Administrators
  • 1,222 posts
  • LocationIasi
  • Masina:Mercedes C220 CDI W203, BMW 525D E60
Intr-adevar, am fost azi la service si era un furtun gros din partea stanga a motorului care era spart. Urmeaza sa rezolv :)
Mersi baieti :D
BenzForum.ro - Comunitatea pasionatilor de Mercedes-Benz din Romania

Regulament Forum | Ultimele stiri

#6
mir mur

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Masina:-mercedes c220
Salut,am o problema cu capsula care este montata langa turbina.
Am inteles ca se mai numeste yac.L-am demontat si am gasit un fir dezlipit; l-am lipit cu fludor de doua ori si s-a dezlipit de fiecare data.Am impresia ca fludorul nu rezista la temperatura de acolo si se topeste.Imi recomanda cineva cu ce as putea sa il lipesc si eventual unde?I s-a mai intimplat cuiva asa ceva si daca da cum a rezolvat?

#7
Tudor01

    De-al Clubului

  • Members
  • PipPipPip
  • 83 posts
  • LocationPiatra Neamt, Iasi
  • Masina:w203
    w123 (ex)
In zona turbinei sunt niste temperaturi destul de mari, fludorul nu o sa tina acolo niciodata, dar totusi despre ce piesa este vorba, eu nu tin minte sa fie electrice aproape de turbo, o poza ar fi binevenita.

#8
paul1983

    Moderator

  • Moderators
  • 1,512 posts
  • LocationSibiu
  • Masina:-Mercedes Benz E 220 CDI
Ma bucur ca ai rezolvat Razvane,sa-mi zici cat ai dat pe furtunul respectiv.

Posted Image


#9
Marius Boeriu

    De-al Clubului

  • Members
  • PipPipPip
  • 84 posts
  • LocationCluj-Napoca
  • Masina:E220 CDI W210
Salutare. Eu am duse clapetele de la admisie si/sau motorasul si nu trage si scoate fum negru. Unde imi recomandati sa merg ? In Sibiu sau Cluj sunt foarte des. Momentan locuiesc in Cluj.
Mentionez ca am un W210 E 220 CDI din 2000.
Mercedes-ul e o stare de spirit !

#10
paul1983

    Moderator

  • Moderators
  • 1,512 posts
  • LocationSibiu
  • Masina:-Mercedes Benz E 220 CDI
Eu iti recomand la turcu in Tiglari(SONER il cheama)sau ar mai fi Mihai ce are la Libertatea in curte sau nu stiu sigur daca mai are acolo,e foarte bun si asta dar s-a cam apucat de alcool.
Sau sa sara si baietii din Cluj ca ei stiu mai bine service-urile pe acolo.
P.S.Soner e inebunit foarte mult dupa w210 si mai ales w211 asa ca te poti duce linistit la el,desface si cutii automate,deci e bun.

Posted Image


#11
mir mur

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Masina:-mercedes c220
Va salut,in legatura cu piesa de linga turbina revin cu mai multe amanunte si o poza.
Ulterior am aflat ca se numeste "ACTUATOR"sau "TURBO CHARGER";este o cutie ce contine o placuta electronica si un motoras cu o parghie ce actioneaza turbina.

#12
sor2n

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Masina:mercedes c class
Cel mai bine te duci cu ea la un service mercedes si sigur baietii de acolo vor identifica problema.




http://www.anunturilegratuite.ro

#13
mir mur

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Masina:-mercedes c220
Multumesc de sfat dar problema am identificat-o.In interiorul piesei din imaginea de mai sus se afla doua circuite electronice iar mie mi s-a dezlipit un fel de parghie(punte) care face legatura intre cele doua circuite,este practic o bucata de sarma sau lita.Problema este ca desi am dat-o jos si am lipit-o cu fludor de doua ori,se pare ca nu tine lipitura,s-a dezlipit de fiecare data.Acum nu imi ramane decat sa caut pe cineva care face lipituri care sa reziste la temperaturi mai mari fiindca se pare ca se dezlipeste din cauza temperaturii prea mari.Am inteles ca acele lipituri se numesc"lipituri reci"sau"lipituri la rece" de aceea am rugamintea daca stie cineva unde se pot face aceste lipituri sa imi trimita si mie un mesaj.Va multumesc!

#14
Boieru

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • LocationValenii de Munte, Prahova
  • Masina:Mercedes C270 CDI
Eu zic sa va duceti la service la Mercedes doar pentru schimburi de opinii, nu si pentru reparatii. Si eu am patit acelasi lucru la clapete. Mi-a mai facut figuri, dar daca opream motorul si il reporneam dupa ce intra in limp mode, isi revenea. Ramanea beculetul acela de motor aprins dar mergea brici, si dupa o vreme se stingea si acela. Tot in perioada in care s-a blocat, am reusit sa scot un consum incredibil pe ruta Valenii de Munte-Bucuresti-Constanta, adica 3,8%, verificat si in rezervor, cand am facut iar la Constanta plinul (Mercedes C 2.7 CDI).
De 2 saptamani s-a blocat iar, si de data asta mi-am propus sa demontez si sa vad exact ce se intampla acolo, pentru ca cei de la reprezentantza mi-au spus ca ma costa vreo 40 de milioane toata distractia, pentru ca trebuie inlocuita toata admisia... Dupa ce au vazut ca ma mai pricep si eu la motoare, au mai taiat si au ajuns pe la 30 de milioane.
M-am documentat pe net, si prima data o sa incerc sa aplic metoda cu spray-ul acela special pentru curatat admisia si depunerile din admisie. Daca nu da rezultate, o sa verific functionarea motorasului de actionare, si daca functioneaza, inseamna ca trebuie sa dau jos galeria si sa o curat. Pe forumurile de afara, mecanicii spuneau ca nu conteaza atat de mult clapetii in circuit, in sensul ca daca se blocheaza pe deschis sau pe inchis, nu se simte atat de mult diferenta. Motorasul e cel care influenteaza mersul masinii, pentru ca trimite semnalul in computer, care trece motorul in limp mode. O sa fac poze, pentru un mic tutorial, ca poate o sa mai fie cineva interesat de subiectul acesta.

#15
mir mur

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Masina:-mercedes c220
Salut ,ai probleme si cu turatia pt. ca la mine nu se mai tureaza mai mult de 3000 de ture si trag de ea ca de un cal mort asta ca sa nu-ti mai spun ca pana depasesc pe cineva imi creste barba.Ai fost cumva si la un tester?Fiindca mie 2 testere mi-au spus acelasi lucru:actuatorul(turbo charger-ul)defect cod eroare Y100.Nu stiu cum este turbina actionata la tine fiindca la mine este actionata de un motoras din interiorul actuatorului si se vede cand actioneaza si cand nu deoarece are o tija care cand lucreaza se poate vedea si cu ochiul liber dar problema este ca nu lucreaza tot timpul.Am desfacut acel actuator si cand m-am uitat surpriza o bucata de sarma sau lita nu mai facea contact cum trebuia se vedea ca era dezlipita.Am lipit-o cu fludor dar nu tine lipitura.Dupa ce am lipit sarma aceea 3 zile a mers f.bine apoi a murit iar.Am dat din nou actuatorul jos i-am desfacut capacul si am vazut ca fludorul se topise si nu mai era cum il lipisem eu arata de parca ar fi curs.E clar ca lipitura cu fludor nu tine din cauza temperaturii care se afla acolo si trebuie o lipitura care sa tina la temperaturi mai mari.In concluzie toata masina este data peste cap si nu functioneaza din cauza unui contact imperfect o sarma sau lita sau ce ofi aia.Apropo am fost si la mercedes si raspunsul a fost sec: trebuie schimbat impreuna cu turbina.Nici nu am indraznit sa intreb cat costa fiindca am mai fost cu mici reparatii pe la ei si cam stiu ce tarife practica.Ex.:( bucsa de la bascula costa 100 ron,manopera 300 ron si atunci ce sa caut la ei ?Oricum iti multumesc pt.ajutor!

#16
Boieru

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • LocationValenii de Munte, Prahova
  • Masina:Mercedes C270 CDI
Pai nu se tureaza mai mult de 3000, pentru ca motorul merge in modul safe. Si nici nu urca atat de brusc la 3000, cum o facea in mod normal. O sa fac poze si o sa le postez aici, cand o sa ma apuc de treaba, adica peste o saptamana. Motorul meu cred ca e putin diferit de al tau.
Alta problema care s-a rezolvat iefin a fost releul bujiilor. Dupa ce am spalat motorul cu presiune, am constatat ca imi ramanea becul de la bujii aprins. Am schimbat bujiile, dar fara rezultat. M-am documentat, si in loc sa dau 6 milioane pe releu, l-am demontat, am lipit sigurantele arse din interior, si merge brici de aproape un an si jumatate. O sa pun poze si cu operatia asta.
Apoi o sa pun tutoriale cu schimbatul boxelor si al cablajului, confectionarea si montajul unui subwoofer dupa forma portbagajului + statie de amplificare, monitor de 7 inch si car-pc.

#17
mir mur

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Masina:-mercedes c220
OK,astept sa vad si eu pozele poate ma lamuresc mai bine.

#18
Seven37

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Masina:Mercedes C200 cdi, W203, 2004 facelift
Asa patesc si eu ca si mir mur, am dus-o la tester si mi-a spus ca problema este de la turbina este defect actuatorul (parca) o caseta mica prinsa de turbina si nu se gaseste separat decat impreuna cu turbina si costa aproximativ 6000 lei cam nasol si asta nu la reprezentanta





1 utilizatori citesc acest topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users