Warning: Illegal string offset 'html' in /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php on line 917

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php:917) in /home/benzforu/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 110

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php:917) in /home/benzforu/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 127

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php:917) in /home/benzforu/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 136

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php:917) in /home/benzforu/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 137

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/benzforu/public_html/cache/skin_cache/cacheid_4/skin_topic.php:917) in /home/benzforu/public_html/admin/sources/classes/output/formats/html/htmlOutput.php on line 141
Intrebari Mercedes Vito - BenzForum.ro - Club Forum Mercedes-Benz Romania

Jump to content

Intrebari Mercedes Vito


4 răspunsuri la acest topic

#1
adi_botor

    De-al Clubului

  • Members
  • PipPipPip
  • 95 posts
Daca ajuta Dumnezeu, as dori sa iau si eu o masina cu 7-8 locuri anul asta.Pana acum am mai cautat , m-am mai uitat pe la preturi dar mai mult la VW-uri pt ca am crezut ca sunt mai scumpe Vito.Mi se pare insa ca sunt mai ieftine pana la urma Mercedes-urile si nu inteleg de ce.Iar mie cel putin ca aspect exterior imi plac mult mai mult Vito.
Acum am si eu cateva intrebari pt cei in masura sa raspunda, ca sa stiu si eu ce sa caut mai exact.
1. Am vazut ca numai CDI-uri au Vito, nu sunt si TDI?
2. Care e avantajul unui motor CDI fata de un TDI ?
3. Ce piese "se duc" si la ce sa fiu atent daca gasesc o masina?
4. La cati km se schimba consumabilele, sau alte piese care cedeaza in timp?Sau care sunt costurile de intretinere pe termen lung?
Am mai observat ca majoritatea microbuzelor au intre 2-300.000km la bord asa ca nu prea cred ca sunt reali toti... :)

Motivul pt care vreau microbuz este ca familia s-a marit si suntem 4 membrii deja, iar de cate ori te sa mergem undeva(la tara , la strand, o iesire undeva...) mai vin cumnata, sora, frate fiecare cu prieten/a si asa ca mergem tot 2 sau trei masini.Deci daca ar fii microbuz mi-as scoate banii pe motorina :D .Totodata mai am nevoie de materiale la casa si tot tre sa cer masina daca e ceva mai mare, taxele (impozit, asigurare) sunt la fel ca pt autovehicule mici... si nu stiu dar eu ma gasesc si alte avantaje.
As vrea un motor diesel(pt ca motorina inca se gaseste) si pana in 2,5 , iar planul meu este de a inscrie pe numele la soacra ca este pensionara si de aici si taxele mai mici(impozit, asigurare).
Si principalul ca masina nu as vrea sa dau peste 10000euro pe ea cu toate taxele.

Deci nu deschid topic sa cumpar masina, doar ca sa stiu si eu...poate cei care au nu sunt multumiti si vreu sa stiu si eu de ce, sau poate din anul x pana in anul y nu e un model reusit, sau alte probleme care pot aparea...Deabia in toamna cred ca o sa am posibilitatea sa cumpar deci pana atunci am timp sa "studiez".

Va multumesc.

#2
grigorean

    De-al Clubului

  • Members
  • PipPipPip
  • 108 posts
  • Locationbotosani/iasi
  • Masina:-Vito 108CDI , W638 , 2148cmc
Personal detin un Vito 108 CDI bus , motor de 2148.Referitor la prima chestiune , CDI la Mercedes este ceea ce inseamna TDI la VW Transporter.Este motor turbo diesel , sunt 3 variante de putere de la 82 la 102 si la 122 de cai pentru motoarele diesel.Diferentele intre ele fiind de soft turbina si intercooler(asta cu intercooleru nus sigur).Indicat este un motor de 122 de cai , iti permiti sa mergi cu viteze destul de maricele pentru o duba de 1,8 tone masa proprie , in depasiri te ajuta f mult la viteze de 120-130 km.Cele cu indicativul de 108 cdi sunt de 82 de cai , 110 de 102 cai si 112 de 122 de cai.Pentru exemplu , bucsele sunt cele folosite si la platforma de Sprinter , eu inca le am pe cele originale pe masina si de abia au inceput sa bata finutz.Telescoapele iarasi sunt cele originale , insa va trebui sa le schimb pe cele fata ,in urma unui test s-a descoperit ca cele noi sunt aproape moarte(cu toate ca masina nu face ca o barca) iar cele pe spate sunt in stare buna.
O problema de avut in vedere este rugina.Nu stiu daca se poate numi problema deoarece nu afecteaza tehnic masina caci are tabla groasa.Rugina apare la praguri si partea de jos a portierelor respectiv haionului.Un schimb de ulei mobil1 ma ajunge cam 2 milioane si 200 cu tot cu filtru.Filtru de aer 45 de lei Champion , filtru motorina 40 de lei Mahle.De cand o am am schimbat pe langa consumabile bielete antiruliu bielete de directie , capete de bara , strict aceste componente pe lemforder , cu tot cu manopera au ajuns la 600 de lei cu tot cu geometria rotilor.
Daca te intereseaza lux de ex , opteaza pt V-klasse , diferenta mica de pret , insa sunt materiale mai calitative folosite la interior.
La V-klasse fereste-te de cele cu suspensia pe perna de aer pe spate daca vrei sa eviti cheltuielile , deoarece pica destul de des.Cam toate din poze sunt lasate de spate.Cheltuiala nu e f mare, de ex vreo 4-5 milioane , dar la drumurile noastre cam sar pernele de aer in schema datorita pietricelelor.
La motor inafara de schimburi de ulei , antigel de 2 ori si filtre am schimbat un termostat.In rest nimic deocamdata , multumesc lui Dumnezeu.La vara trebuie sa schimb garnitura de la capacul culbutorilor , este o buba la ele , se duce cam la toate vito/v-klasse.Altceva care se defecteaza este timoneria , aceasta nu este pe tije , ci pe 2 streanguri otelite.Cu tot cu manopera la Casa Auto costa 16 milioane.Ca orice Mercedes CDI , o alta problema o reprezinta injectoarele care pica cam la 300 de mii de km.
Un test cu Star Diag la reprezentanta ar elucida numarul de km.Am 205000 de km , sunt ff multumit de ea.
Atentie la taxa de inmatriculare.Este cateva mii de euro , nu mai stiu exact.Cele dupa 2000-2001 sunt recunoscute Euro 3 la noi.
Modelele dupa jumatatea lui 2000 sunt cu facelift , adica:semnale albe pe fata si pe aripi , alt volan , alt bord si alta plansa de bord.
Inainte de facelift se cheama 108D 110D , fiind motoare cu injectoare pumpe-duse din cate stiu , fata de cele common-rail.
Cam atat imi vine in minte acum , altceva daca mai este revin cu post.

UN ALT LUCRU IMPORTANT DACA ZICI CA TE INTERESEAZA SI PENTRU EXCURSII
Exista variante speciale de Vito pentru excursii , de exemplu Westfalia care are in loc de ultimul rand de scaune , o bancheta care se rabadeaza si formeaza un pat(destul de mare) si un scaun cu o masutza in locul randului din mijloc.De asemenea exista si variantele home-edition sau caravan , care au acoperisul mobil , acesta se ridica in sus , se obtine un spatiu interior de inaltimea unui om.Daca te intereseaza ceva strict transport pentru oameni , indicat este ori V-klasse(care este o versiune sa zic asa mai de lux ori Vito L(acesta fiind varianta cu capitnajele interioare pe toata suprafata panoului lateral , fata de Vito standard), acesta fiind o versiune pentru transport persoane ce arata mai frumos la interior

#3
don_kapy

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Masina:mercedes vito 2.3td
Detin un Vito 110TD 2300cm.1998. L-am achizitionat de curand.Sunt super multumit de ea!Daca se poate sa primesc un sfat?Ce ulei ma sfatuiti sa bag, motorul avand undeva la 200.000km?Si inca 1 intrebare va rog.unde se afla tabloul de sigurante in afara de cel de sub scaunul sofer?Va multumesc anticipat!

#4
paul1983

    Moderator

  • Moderators
  • 1,512 posts
  • LocationSibiu
  • Masina:-Mercedes Benz E 220 CDI
Daca motorul nu papa ulei poti sa mergi pe un 5w40 sau un 10w 40 daca se da un pic la el sa-l pape,ca si marca Castrol,Liqui Molly,Mobil1

Posted Image


#5
victorash_cvv

    Membru Junior

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • LocationParis
  • Masina:Mercedes Sprinter 906 311
    Passat B5.5 4MOTION
don_kapy, la Vito din 2001 sunt sigurante sub scaunul soferului, sub volan si sub cutia de manusi sau cum ii zice, torpedou, la picioarele pasagerului. Cam asa ar trebui sa fie si la tine.

adi_botor, nu ai mentionat ce modele de masina vrei... ma refer la ani: '97, '01...
Vad ca toti si-au dat cu parerea despre Vito. Eu o sa va spun despre Transporter... Tata are un T5 2.5TDI 130CP din 2004 si a fost masina ideala pana a trebuit sa-i schimbe volanta, ambreiajul si compresorul de clima la 190.000 reali. Asta nu inseamna ca toate T5-urile sunt rele, masina merge a-ntaia din nou, doar ca tata n-a avut noroc. Cat despre T4 nu prea stiu mare lucru, doar ca cei care au se lauda ca nu l-ar da pe un T5. Succes la cautari cu KM reali...
Audi A6 3.0TDI ______________ ______________________Mon fourgon

Posted Image _____________Posted Image





1 utilizatori citesc acest topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users